Bonjour tout le monde et Joyeuse Paques

Je sais je sais, min gramatik suger. Ville iallafall säga glad påsk till er allihopa och hoppas att ni haft en skön påskafton.
Idag fick vi besök av mina kusiner och det var jättetrevligt. De har bland annat gett mig lite tips om högskolor och universitet och gett mig lite hopp om att mitt liv inte är över efter gymnasiet. Det vet jag ju iochförsig att det inte är men det känns som att det är så himla svårt att komma in någonstans om man inte har 20.0...
Så lite hopp har jag fått! Vi åt även världens godaste mat, nämligen mormors eget hopkok av allt möjligt från köttbullar till skinka och lax och äggröra. Mums!
På bättringsvägen är jag just nu, har inte ont i halsen längre utan nu är det mer näsan som kör ihop sig på mig. Men det blir la bra också!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: