Inlägg som inte kom upp igår men som jag lägger upp nu...

Detta skrev jag IGÅR, läs alltså "idag" som !igår"!
Första skoldagen idag och det är jättestressigt just nu. Filmen vi ska göra till samhällen har vi inte ens börjat med och den ska vara klar om två veckor. Dessutom har vi nationella i engelska och matte de närmsta veckorna plus grupparbete i historian. Sedan har jag även en massa franska att lära mig då jag suger i grammatik. Plus den lilla parantesen att jag får hem en fransyska hela nästa vecka vilket innebär att det inte blir något plugg för mig eftersom det kommer bli så stressigt hela den veckan med allt planerande. Jag orkar inte med allting nu!!! Men jag bestämmer mig för att ta en dag i taget och göra så mycket av det jag kan medan tiden finns. Allt för att jag ska hinna i tid.
Kan även nämna att påskdagen var riktigt mysig; promenad i samhället med mamma och mormor i strålande solsken var riktigt härligt! Mamma är uppvuxen på samma ställe som mormor bor på nu så de visade mig runt och berättade en massa roliga historier om saker som hänt där förr. Helmysigt!
Det blir dåligt med uppdatering just nu, men skolan går före allt. Jag har dock en tendens till att skjuta upp saker till sista ögonblick men jag ska absolut bättre mig nu, det känner jag att jag kommer!
Hej sålåååång! (så brukar min mormor säga ;)<3)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: