Louise, these videos are for you

Tack Louise för att du tillägnade sailor moonvideon till mig här om dagen. Det värmde, så nu tillägnar jag dig ett av mina favoritklipp på youtube (du kanske har sett det men då får du se det igen).
Det är vid typ en highschool där det går runt en Jesustant och snackar massa grejs. Då kommer världens coolaste snubbe och skriker gravallvarligt... ja, du får se själv!
You aint got no pancakemix in there!!!! Lite synd om tanten/kvinnan som bara vill få fram sitt budskap, men all cred till killen som håller masken.

Du får ett klipp till, måste varna uberkänsliga tittare för att det blir liiiite naket i detta klipp (inget "farligt" eller så, men lite naket iallafall) detta utspelar sig på ett tåg där det kommer en helt galen man och attackerar en stackars kvinna. Kolla då vad min nyblivna hjälte gör då:
Han drar ner snubbens brallor!!! Jag älskar idiotens förvånade ansiktsuttryck och att han lixom går iväg efter att ha blivit så totalt förudmjukad! Försöker gå därifrån med hedern i behåll, men det lyckas man inte med hr inte. Vardagshjältar som byxdragarkillen är sådana jag älskar och jag önskar att det alltid i sådana situationer finns killar och tjejer med guts som vågar dra ner byxorna på andra bad guys. Rätt åt dom!

Detta var alltså tillägnat till dig Louise, men alla andra får såklart titta också om ni vill. Hope you enjoyed it!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: