Dumma facerapes

Fick en riktig idiotisk, elak, omogen och fullkomligt onödig facerape idag. Någon vänlig varelse har hackat sig in på min och andras facebook och skrivit helt sjuka saker på en viss sida som hela min årskurs på min skola kan se. "Jag" skrev allt möjligt till allt och alla som kommenterade och spred falska rykten (inte typ "jag äter gurka" utan faktiskt riktigt grova saker).

Tror inte att detta var riktat mot mig personligen men man tar ju ändå åt sig lite. Och om det nu var riktat mot mig personligen så är det väl inte mycket jag kan göra åt det. Alla kan inte gilla alla, dock tycker jag bara att det är så sjukt synd att en människa väljer att sänka sig till en så låg nivå bara för att försöka få sig själv att må bättre på andras bekostnad.

Jag har ingen aning om vem det var som gjorde det här och jag vet heller inte varför men jag hoppas att den personen hade en rolig stund och att han/hon/de fick fram sitt budskap eller vad det nu var personen ville med det här.

Jag personligen kan jag tycka att facerapes kan vara ganska roliga men även för mig finns en gräns och jag tycker inte att det är okej att bokstavligen hacka sig in på någon annans facebook och låtsas vara mig och skriva sånna störda saker till andra. Det är lägre än Glocalnet för mig.

Jag har valt att inte använda svordomar på den här bloggen eftersom jag finner det väldigt onödigt så jag säger då vänligt men bestämt PISS OFF din störda padda. Hoppas du får ekorrar i brallan och squirrelaids (RWJ FTW!) till på köpet.
Nej men seriöst, gör inte om det bara om du läser det här. Det är så onödigt, skriv nåt snällt till folk istället så ska du se att både du själv och andra mår bättre, så slipper du vara anonym i fortsättningen och vågar stå för det du tycker istället för att gömma sig bakom andras identitet!

Kram.

Kommentarer
abbe

om vi nånsin får reda på vem den bogen var ska jag slå sönder den



tack o hej!

2011-08-31 13:17:25
URL: http://aarberesha.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: