Guess what...

I'm one of the lucky few!! Jag kom in på pottermore och har fått mitt brev och allting!:) Jag är såååå glaaaad! Jag gick upp vid 5 i morse för att ta bussen hem vid 7 ( jag sover fortfarande hos min morbror ;)) och sedan typ 9 i morse har jag suttit och updaterat sidan cirka var tionde sekund för att inte missa ledtråden. Tillslut kom den fram, vid typ 12, och frågan löd på ett ungefär "Med hur många poäng ledde Gryffindor över slytherin i quidditchmatchenn innan Harry fångade kvicken?. Multiplicera svaret med 35". Genast började jag (och cindy som var med mig på facebook) att leta frenetiskt i boken, tillsist hittade jag det; 60 poängsom alltså blev 2100. Jag skrev i det och jag hittade the magical quill!!! Vad som hände sen säger jag inte, det får ni se själva om ni hittar den;)
Jag går numera under namnet willowblade206 om någon undrar...:)

Kommentarer
Louise

Aww Grattis :D hahah du får hjälpa mig in nu då ;)

2011-08-03 17:36:02
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: