Hej kära blogg

Det har varit väldigt tyst här den senaste tiden och det är jag medveten om. Jag har haft en massa annat för mig och då hatr bloggen dessvärre prioriterats i andra hand :/ Skriver fr o m nu väldigt kortfattat så ni får en liten bild av vart jag hållit hus

Men sist jag skrev så fyllde jag år iallafall och det blev en jättebra födelsedag!! Jag vaknade av att mamma kom in och sjöng för mig och det första jag såg när jag kom in i vardagsrummet var en massamassa ballonger!! 18 ballonger på både väggar och golv, ett för varje levnadsår. Sen fick jag hur mycket presenter som helst, bland annat PLAYSTATION 3 OCH EN GITARR!!! Jag trodde verkligen inte att jag skulle få båda dessa grejjer, speciellt inte gitarren eftersom jag faktiskt inte önskade mig en. Klart jag önskade mig en men det var inget jag sa för jag tänkte köpa en själv när jag skrapat ihop llite pengar men så fick jag en iallafall och det gjorde mig ÖVERLYCKLIG!!!

Dagen spenderades genom en massa PS3 spelande och sedan vid 6 tiden skulle någon sorts överraskning ske. Jag hade ingen aning om vad som skulle hända och så kom helt plötsligt Lina och hämtade mig och jag blev jättechockad! Sedan åkte vi till Louise och där hade de en liten surprise party för mig! Vi hade det jättekul och satt och pratade och spelade lite  och hade det mysigt. Lyckad födelsedag helt enkelt!

Sedan var jag hemma ett par dagar och sedan bar det av till stockholm i några dagar! Skriver mer om detta senare!

Och nu sitter jag här och våndas inför morgondagen då skolan börjar igen! Farväl frihet och härliga sovmorgnar. Hello läxor och stress... Vardagen måste väl förr eller senare återgå till det normala... Vill verkligen inte men nu måste jag gå och nana. Har en slitsam dag imorgon! Byebye!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: