Igår utgång, idag PARTEEYYY

Igår var vi alla ute på stan på Värnamodagarna! Hur kul som helst, dock var det vakter och poliser överallt så Abbe och frida var tvugna att gå hem efter ett tag eftersom de inte hade åldern inne "/ välidigt synd, speciellt eftersom de fyller år om bara någon vecka...
Men vi hade det kul ändå och gick på Harrys och massa!
Vi får göra om det igen någon gång när ALLA har fyllt arton så alla kan vara med och ha roligt!

Idag ska jag och Louise ha våran födelsedagsfest och det ska bli jätteroligt! Jag har bakat kladdkakemuffins hela förmiddagen och eftersom vår ugn dampar tog det över 2 timmar. Men det blev ganska okej iallafall och nu ska jag gå och duscha och förbereda mig lite.

Bilder kommer snart!!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: