4 December - Den bästa julklappen jag någonsin fått

Som de andra dagarna så är även det här en väldigt svår fråga att svara på. Mitt playstation fick jag i födelsedagspresent så det räknas inte, inte heller gitarren. Mobilen fick jag dock i julklapp och den har jag haft sååå mycket användning för (såklart).
Men den absolut bästa tror jag nog är mitt Game Boy Advance som jag fick i julklapp av pappa som 10 åring. Jag har haft det i 8 år och det håller lika bra idag som då. Jag är en riktig spelnnörd och jag har tillbringat otroligt många timmar framför denn där lilla spelkonsollen genom åren. Dessvärre har jag dock inte spelat på den på någåt år nu. Tror jag ska göra det igen så snart det lugnat ner sig i skolan!


Så ser den ut, samma färg och allting. Dock har jag klistrat på ett sorts skal med Harry Potter på, lika stor nörd nu som då, så den är typ ljusgrön och så står Harry i ena hörnet. Ska ta kort så får ni se.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: