Failade pepparkakor

Idag har jag jobbat mycket effektivt och klätt vår fina julgran och bakat pepparkakor igen. Dock failade de miserabelt och jag är helt förtvivlad :/ dock så har vi lite deg kvar så förhoppningsvis kan de bli lite bättre än de andra för det är något allvarligt fel på de jag gjorde. Tänker INTE lägga ut bild på dem för jag skäms för mycket...

Imorgon har de flesta sovmorgon men int ejag för jag har franska.. Dock så ska vi ha franska lektion hemma hos min fransklärare och det ska bli hur kul som helst! Jag har aldrig varit hemma hos en lärare men det ska vi nu så det blir spännande:) Vi ska äta frukost och ha seminarium om en bok vi läst under terminen så det blir mysigt!

Jag ska jobba ikapp mig på "Dagarna" så snart jag kan, I promise! :)

Kommentarer
angelica

Tack söta du! Det värmer!



Hoppas du får en fin start på veckan.

2011-12-19 07:57:17
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: