Fransk frukost

Har haft en ganska mysig dag, trots att snön deevärre smälte bort :/ började dagen med att äta frukost hos min fransklärare och det var hur mysigt som helst!:) vi satt och åt baguetter och brieost och massa andra pålägg och drack juice och pratade, därefter var det seminarium om en bok vi läst som hette Saras nycklar. Allt detta i vår lärares eget hem! Om jag rent hypotetiskt skulle kunna tänka mig att kanske någon gång i livet vill bli lärare och tid finsn tid, plats och möjlighet skulle jag också bjuda hem mina elever hem på frukost!

Fick något otroligt oväntat av en nära vän till mig idag, jag nämner inga namn men du vet vem du är och känn dig träffad! Tacktacktack åter igen, blev riktigt rörd av det ska du veta! :)

Random bilder från idag:
Så går det när man sätter DjAbbz, miss arrie och fröken hoodie framför webbcamen.

Kommentarer
Arijana

miss arrie, hihihihi c: låter så gulligt! däremot tycker jag du ska döpas om till madame hoodie eftersom det nästan (bara nästan) låter som madame hooch :)

2011-12-20 18:57:35
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: