Gott nytt år!!! Lite bilder från året som gått Del 1

Gott nytt år alla fina människor dr ute! Hoppas ni har det bra och har en underbar afton!:) 
Min uppdatering har varit kass på sistone och det beror denna gång inte på att jag har haft fullt upp utan rent utav att jag inte haft någon riktig lust. Men förhoppningsvis förbättrar jag mig, och nyår känns alltid som en milstolpe då det finns gott om plats för förbättringar och förändringar, så därför passar det ju perfekt!:)

För att åtgälda er (och mitt dåliga samvete) tänkte jag lägga upp lite bilder från 2011, hoppas ni enjoyar dem!


"Va glor ni på?" säger min lilla underbara älskling Skrållan. 


Nyårsraketer för exakt ett år sen




Jag och några av mina flicks hade en photoshoot, tycker vi bör ha det snart igen faktiskt!

Allihopa

Tre små apor


Jag och Lojs


Vi körde lite laserblast, suddiga bilder men det är faktiskt tanken som räknas


Några kompisar

Jag fick känna på hur det är att offentligt förnedras av min egen kamera. 


Vi firade Sofias och Karros födelsedag


Lina et moi

Louise och Frida


Jag och Louise som är asexcited efter att ha åkt skridskor med klassen


Vet inte vad jag gör här

Cindy, jag, Abbe och Frida på mellokväll hos Louise


Bananaphone

Peeps (my eyes längst ner)


Heeeej Emmelie och Louise

Letterna kom på besök, denna bild får sammanfatta det hela


Vi gungade lite


Gungeligung!!

Jag, Cindy och Sandra


En av flera underbara weekends hos Louise


<3


Vi brås på varandra









Vackert träd på promenad med mamma och mormor. Jag är känd för att starkt ogilla våren, men det här trädet visar faktiskt att till och med våren kan vara ganska vacker.


Jag sitter BOKSTAVLIGEN så här när jag äter, har egentligen aldrig tänkt på det men det gör jag, jag har ÄGGSTREMT dålig hållning! Bilden är från i våras då vi hade fransmän på besök.


Glada tjejor


Emelie och hennes fjong (syftar på den utstickande hårtesen från hennes huvud :))


Jag började spela gitarr


Jag och Lojs som fick GRATIS MUFFINS PÅ APOTEKET KRONAN!! Då var vi lyckliga :)


Återigen en bild på min älskling. Älskar den här bilden, den är liksom catched in the moment och så ser hennes tunga ut som ett hjärta. 



Jag har fått känna på hur det är att vara pensionär...


...fått immitera en valross...


...och lärt mig att uppskatta min egen skönhet och även visa upp den från sin allra bästa sida (resultatet ser ni ovan)




Samma dag som den härbilden togs på finalina och mig började mitt sommarlov, och den får även sätta punkt för denna oerhört långa bildvisningen, fler kommer snarast!

Hope you like it!!!

Kommentarer
Arijana

mer bilder!! :D

2012-01-14 12:32:42
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: