Jag blev precis attackerad med kamera, innebär det att jag är kändis nu?

Något helt random hände för bara en liten stund sen. En kille (som jag aldrig sett förut) kommer och satte sig vid vårt bord (Jag, Sofia och Louises bord) och började snacka med Louise. Sen var hon tvungen att gå och då började han prata med mig istället. Alla hans kompisar vid bordet bredvid och glodde och småfnissade. Helt plötsligt tog han fram sin kamera och försökte ta kort på mig och han tillsammans!!
Jag vägrade så vi typ brottades på något sätt men tillslut gick jag med på det, så han fick ändå en liten bild.
Tydligen var det något sorts vad killarna hade, och jag hjälpte den unge herrn att vinna. 

Utfört dagens goda gärning: check!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: