Jag gillar inte rubriker

Dålig uppdatering på sistone, förlåt för det.
Snabb update:
Hade mitt nationella muntliga i fredags vilket inte kändes sådär jättebra så nu våndas jag inför att få reda på resultatet. Helgen var helt underbar och spenderades med mamma och det var hur mysigt som helst! Vi gick runt på julmarknaden och småhandlade lite och fikade på stigs och hade det allmänt urmysigt. Lite snö på det och det hade varit helt perfekt! Julpyntade lite smått inför advent och åt en massa brända mandlar och kollade på Harry Potter! 

Nu i veckan har vi religionsinlämning och igår religionsdag då vi fick besök från en buddist och en från Hare Krishna. Väldigt intressant.
Idag har vi tittat på inception på filosofin som vi kommer ha skrivning på senare. Jag har sett den en gång tidigare men det är ändå lite småproblematiskt att hänga med i den.
Imorgon ska jag och Louise gå och fika på stan och shoppa lite smått och det ser jag fram emoooot!!!
Hej sålooong! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: