Sitting alone in school

Ovanstående rubrik var tänkt att vara rubrik åt det inlägg jag skrev när jag satt ensam i skolan innan.

Först hade jag franskaseminarium och därefter en översättning på en text i boken som drog ut på tiden. Detta var vid 15.30, då jag normalt åker hem eftersom bussen går då. MEN, denna vecka hade vi omprovsperiod, dvs man gör prov man antingen fått underkänt på eller inte hunit göra.
Jag hör (lyckligtvis) till den sisnämnda kategorin och gjorde mitt prov om islam. Jag trodde jag skulle bli klar till 16.15 men det blev jag inte eftersom jag alltid är en riktig sölkorv (HATAR ordet sölkorv, men det passade här) så jag fick vänta på nästa buss som gick vid cirka tjugo i sex. Kände dock att jag lika gärna kunde åka med mamma. Det blev dessvärre lite senare än jag trott så fick sitta kvar i skolan till nästan 18.30, nytt personligt rekord!

Dom hade stängt av internet på skolan så jag hade det ju inte direkt jätteroligt om jag ska vara ärlig. Lyckades plugga en stund iallafall och det är ju alltid ett plus. Tänkte ju då lagt upp det där inlägget i skolan då men eftersom nätverket låg nere blir på detta vis istället, hoppas det duger! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: