9 December - Snö på julen ja eller nej?

Som jag berättat innan så älskar jag snö så mitt svar är såklart JAAA!! Klart man ska ha snö på julen!
Det är så himla mysigt och vackert så det finns inte. Visst finns det negativa saker med snö, det är kallt och halt och gör det många gånger svårt att gå. Men detta spelar ingen roll för mig. Det positiva väger ändå upp det negativa oavsett vad! :) Det gör mig otroligt nostalgisk och får mig att tänka tillbaka på min barndom som jag så ofta kan tänka tillbaka till. Det bidrar även till den rätta julkänslan man så eftertraktat försöker finna vid den här tiden på året. Jag vill ha snö oavsett om jag ska behöva halka runt på den i ett halvår!
Ni kan ju gissa vad jag kände när jag vaknade upp till det här häromdagen. Höll på att gråta av lycka.
Tog den här innan jag skulle till skolan häromdagen när jag hade sovmorgon så nuuu har ni sett mitt hus!

Jag förknippar julen med snö, så det blir aldrig någon riktig jul för mig om vi inte har haft någon snö. Jag är en såndär extrem snöälskande tjej som vill ha snö fram till April (jag skojar inte) så när vi väl har snö och när jag ser hur de underbara små vita fjunen faller till marken och bildar ett mjukt gnistrande täcke över marken så får jag ett litet lyckorus kroppen!
Idag försvann snön and it breaks my heart, men jag hoppashoppashoppas att det kommer mycketmycketmycket mer snö nu till jul och under vintern överhuvudtaget. Because I'm lovin it!

Great-winter-snowy-scene-1280x800_large

Tumblr_lvyhac1mmq1r27uiro1_400_large

Tumblr_ldrwgzuwtx1qb8opqo1_500_large_large
Hur kan man inte tycka att det här är vackert?!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: