STORM! Fast mysig dag iallafall <3

Jag är hos mormor just nu och myser! Kom igår vilket betydde att jag var tvungen att åka buss i nästan 2 timmar för att komma till skolan -.- Det tar egentligen runt en halvtimme att komma till skolan från mormor om man kör direkt, men denna buss kör in till vartenda liten bygd i hela Småland. Bussen stannade inte där jag trodde att den skulle göra så jag fick gå genom hela stan i storm och ösregn! ISKALLT!! Detta gjorde att jag kom cirka 20 minuter försent till lektionen vilket kändes lagom roligt. Alldeles stelfrusen var jag med håret på ända. Inte så rolig start på dagen.

Dock blev det bättre på eftermiddagen då det blev ARRIEochSTINALISEtajm! Vi har planerat att ha det under en tid och nu var det äntligen dags! Vi gick runt på stan och handlade julklappar. Jag köpte en blå transparent skjorta som jag egentligen inte ens hade tittat på om inte arrie sa åt mig att göra det och nu är jag skiitnöjd! Ska lägga upp bild på den snart!
Arrie hittade en helt underbar rosa klänning som hon dessvärre inte köpte, men hoppas hon gör det snart för hon passade SÅÅÅÅ bra i den!!

Här kommer bilder från ARRIES BLOOOOOGG!!!








Bild från i somras med Cindy, mig, Arrie och Sandra!!

Tack för en underbar eftermiddag Arrie! Hade hur kul som helst!:)

Kommentarer
Arijana

hade det hur kul som helst <3

2011-12-10 14:05:39
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: