Bilder från fredagen

Jag var ju på födelsedagsfest i fredags, och här kommer lite bilder!
Frida, Cindy och Madde
Cindy, som jag satt och smygfotade lite:)
Lina, peeps i bakgrunden!
Emelie
Presentöppning
Arrie med sina fina ringar
Sofia öppnar mit och Louise spel!
Arrie, Madde och jag
Glada människor
Jag och Louise
Jag och Karro, det ena fördelsedagsbarnet
Jag och Sofia, det andra födelsedagsbarnet
Maten var jättegod; pastasallad som man fick blanda efter eget behag och till efterrätt blev det kladdkaka med bland annat smarties i. Hehe, jag är alltid tvungen att ha ett berg av grädde:) Det var jättegott som sagt, men när louise fick se efterrätten gjorde hon såhär:
Evelina, Louise, Frida och Cindy. För er som inte ser så stoppar Louise ett finger i munnen för att visa sin förtjusning över kladdkakan:)
Cindy!
Ett litet urval bara, tack för kvällen allihopa, jag hade det asroligt!

Kommentarer
arrie

dessa bilder vill jag se på fejjan med :D

2011-02-14 00:18:11
URL: http://audioland.blogg.se/
Louise

Shit Sofia ser jättevuxen ut på bilden med vårt paket :)<3

2011-02-14 21:02:53
URL: http://purplelime.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: