Candied poison

Det här blir ett sånt där pluttinutt gulligt inlägg där allt är sådär sött och gulligt:)
Jag var inne och kollade lite på häftiga smycken och sånt, och då hittade jag Candied Poison, en grym sida som gör de mest otroliga smycken jag någonsin sett. Så vackra och så fantasifulla. Nedan har jag gjort ett litet collage med några utav mina favoritsmycken från Cravings & Sweets:

1. Örhängen med små tårtbitar på silverfat. 199 kr.

 

2. En av mina favoriter, halsband med DOFT! Det bästa är att man själv får välja vilken doft halsbandet ska ha och man får välja mellan: Vanilj, Jordgubb, Ananas, Hasselnötsnougat, Yoghurt-Jordgubb, Äpple, Kokos, Mango och Choklad! 229 kr kostar halsbandet.

 

3. Halsband med cupcake och chokladkaka på porslinbricka, 259kr. På cupcaken är det små skivor av jordgubb och kiwi, allt doftar choklad.

 

4. Detta armband är något av det häftigaste jag har sett. Det kanske inte är något jag skulle ha på mig under en vardag, men jag kan inte sluta facineras av det! Armbandet kostar 399 kr.

 

5. OLW chips örhängen! 199kr

 

6. Ring med croissant och doughnut på ett fat. 199 kr.

 

7. Filmkvällssnacks i miniformat, me likie! Snacks i form av popcorn (love), cola och två marabouchokladkakor på en liten träbricka! Det kostar 349 kr.

 

8. Det här är ett halsband i form av en porslinsbricka med kaffe och söta småkakor. 299 kr kostar halsbandet.

 

9. Underbar cookiering. Jag blir hungrig bara jag tittar på den! 129 kr.

 

10. När jag ser det här halsbandet blir jag extremt sugen på våfflor, kanske just för att motivet på halsbandet är våfflor! För 199 kr får man ett halsband med miniatyrvåfflor på ett silverfat med minibestick vid sidan om. Så sött!

 

11. Blåa cupcakesörhängen med fruktskivor. 229 kr.

 

12. Söta doughnuts örhängen, helt bedårande med ett litet bitmärke i kanten! 199 kr

 

13. En liten fikapaus i halsbandformat för 349 kr kommer här. Hänget är en bricka med porslinskanna, kaffekopp, fat med kakor och en chokladkaka. Übergulligt!

 

Hur underbara som helst. Tjejen som gör smyckena heter Alice Dzafo, och dessa smycken är ett bevis på hur duktig hon är! Det bästa är att alla är handgjorda, vilket gör att varje smycke är unikt. Ännu fler smycken finns på hemsidan som ni hittar HÄR.


Kommentarer
Alicae

shit va snyggt! har du gjort bilden själv?:0

2011-02-26 13:15:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: