Dag 12 - I min handväska

Tolfte dagen nu då... asså jag har väl egentligen ingen handväska, det är ju i sådanafall min skolväska (som gick sönder för ett tag sedan, så nu har jag en preliminär som förmodligen ska bytas ut nu veckan:))
Förutom skolböckerna så har jag alltid med mig mobilen, jag känner rent utsagt naken utan min mobil, så dumt egentligen men aa:) Sen har jag alltid med mig nycklarna, busskortet, headset, plånbok (oftast med pengar och kort och sånt om jag har tur, )tuggummi, någon miniparfym och lypsyl. Jag måste ha lypsyl, annars får jag smått panik. Jag känner verkligen hur läpparna skrumpnar ihop som små russin i samma ögonblick jag inser att det ligger hemma;)
Mycket av detta har jag i jackfickorna, men vi låtsas att det ligger i handväskan istället, annars skulle det inte vara så mycket att skriva om.
Hårspännen har jag också alltid med mig, både hårnålar och vanliga man knäpper, dessutom har jag alltid någon toffs med mig, det finns ALLTID någon som behöver, om inte en själv så är det någon annan:)
Tuggummit: Just detta "hångla" har  jag aldrig haft i ägo, men det var ganska kul tycker jag:)
Busskortet: Från Luleå tydligen säger Google, jättefint:) lägg märke till hur rakt och fint jag klippte ut det!
Nycklarna: Random nycklar på bild, i min nyckelring har jag fåret shaun bebisen, hemnyckel, skåpsnyckel och ett guldfärgat eiffeltorn som jag köpte när jag var i Paris. De flesta av mina kompisar har sådana i sina nyckelringar med eftersom jag var vänlig nog att ge dem några...:)
Mobilen: Min älskade och fina mobil, Sony Ericsson Xperia X10 mini pro, med tangentbord. LOVE IT <3
Lypsyl: Inga kommentarer, kan dock påpeka att det inte jag som ansträngt mig och tagit en proffsig bild på lypsyl i vatten.
Toffsarna: Random toffsar, inga kommentarer
Parfymen: Min favoritparfym, har dock aldrig haft den i min ägo. Jag tror att det var denna jag och mina vänner köpte till Louise när hon fyllde år för några år sedan, men den görs inte längre...
Hårspännena: Exakt dessa köpte jag på HM förra fredagen, skitbra:)
Plånboken: Har aldrig haft den i min ägo, men tyckte att den passade i färgen. Har en som är röd och beige.
Headset: Ett vanligt headset.
SAMTLIGA BILDER KOMMER FRÅN GOOOOGLE:)

Kommentarer
sara

Nu har jag valt ut 2 vinnare i Dagens blogg , det kanske var du , kika in och se :-D



http://sarakring.blogg.se/2011/february/vinnare-i-dagens-blogg-d.html#comment



Kram ♥

2011-02-06 09:29:13
URL: http://sarakring.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: