Dag 15 - Mina drömmar

Kan ni tänka er att jag redan är halvägs med "dagarna"-grejen! Vad fort det har gått... Idag har vi då kommit till mina drömmar. Vad har jag för drömmar och mål här i livet egentligen?
Jag drömmer en bra utbildning, att få ett yrke jag trivs med och brinner för (vad det är vet jag ännu inte...) och som jag, förhoppningsvis, kan tjäna lite kosing på.
Jag vill resa mkt, kanske inte jorden-runt-resa som alla snackar om (det går inte i praktiken faktiskt:)), men jag vill åka till annorlunda platser som inte liknar något jag varit med om tidigare. Allt ifrån paradisöar till... inte paradisöar hehe. Jag vill uppleva så mkt som möjligt för att få mer erfarenheter och bli typ bättre människa. Det där lät kanske lite udda men nya och annorlunda erfarenheter och upplevelser gör att man växer som person, både de dåliga och de positiva upplevelserna. Jag är ofta rädd för att misslyckas, men det ska man inte vara för det är sådana saker som gör att man lär sig och just växer som person, man har lärt sig att inte göra samma misstag en gång till (det har inget med resorna och göra men ville bara säga det:)).
Jag drömmer om en stor familj med minst två barn, och vi ska bo i ett stooort hus som är inrett helt i min stil och mina tankar. Jag hade ju dock inte tänkt bo i huset ensam med barnen. De ska förståss ha en perfekt pappa som även har rollen som min drömprins. Att hitta kärleken är en stor dröm för mig, jag vill ju hitta min prins och leva lycklig i alla mina dagar med! Om jag kanske redan träffat honom eller om han finns att finna i framtiden vet jag inte. Det återstår att se:)
Jag drömmer om ett stort och vackert bröllop med den perfekta klänningen och de perfekta blommorna... Filmen "Bröllopsfixaren" har haft dålig inverkan på mig, jag vet:)
Den största av alla drömmarna är nog ändå att uppfylla så många utav drömmarna som möjligt, speciellt att få en "Big happy familly". Då kanske två barn inte räcker, fem ungar får det kanske bli istället! Vill ju ha en massa barnbarn att leka med när jag blir gammal... Ja, fem ungar får det bli, och därmed basta!:)

Kommentarer
Jens

sv: men ska försöka :) Börjar följa dig nu :)

2011-02-08 22:25:30
URL: http://sieex.blogg.se/
maya

jag tror att många är rädd för att misslyckas, jag är en av dem... men man måste försöka innan man vet, misslyckas man så kan man alltid försöka igen.



det är trevligt att läsa om dem där dagarna som folk har å bloggen =)



sv: studentjobb på ett lager, för lindex tror jag. =)

2011-02-08 23:33:34
URL: http://mayalicious.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment



2011-02-09 09:50:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: