Dag 16 - Min första kyssen

Jag läste en artikel för ett tag sedan som berättade att första kyssen är det allra tydligaste minne man får och är något man bär med sig hela livet... Jag kan faktiskt hålla med, jag minns varenda liten detalj och något jag alltid kommer minnas. Det är en väldigt privat grej så jag vill inte säga för mycket men det hände för några år sedan och det var jättemysigt! Många tycker att den första kyssen är det värsta de varit med om, men det tycker inte jag. Det var bara jättemysigt helt enkelt, bättre än jag hade trott att det skulle vara:)
Usch, jag tycker det här är jättepinsamt att berätta om, men han hade jättegod andedräkt, typ Stimorol, och ända sedan dess gillar jag det tuggummit jättemycket:$ 
Nu har jag berättat lite om min första, så nu får ni ta och vara lika modiga och berätta lite om eran:)

Kommentarer
Vill vara anonym:-D

På en fest hos min komppis fick jaag första kyssen... tvärtemot din så var min hemskt och gillade inte ens killen, fy för det, men bra att du dela med dig:-)

2011-02-09 22:19:47
Leia ♥

Jag kommer faktiskt inte ihåg min första kyss :D

2011-02-10 13:47:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Leia ♥

Tack så mycket! :D



Hm.. nej. Det stämmer nog inte in på alla :D

2011-02-10 15:47:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: