Dag 24 - Det här får mig att gråta

Jag är väldigt glad som person och det är inte så jättemånga som har sett mig gråta, ändå gör jag det ganska ofta.
Det kan vara om jag har riktigt ont någonstans tillexempel, och speciellt när jag får en bild av smärtan, man ser orsaken och om det är allvarligt osv. Som typ när jag bröt handleden. Det var bland det pinsammaste jag varit med om för Louise var med och jag började verkligen panikhyperventilera och hulka och gråta som en galning när jag såg hur bucklig den var, no idea why men jag kunde verkligen inte kontrollera mig själv;)
Jag gråter även när jag är allmänt ledsen, jag är ganska dålig på att hålla det ledsna inom mig, det måste ut, även om det är jobbigt så är det bra. Det känns (oftast) så mycket bättre efteråt.
Jag gråter även till vissa tv-serier, sorgligt nog.
Greys Anatomy får mig verkligen att storböla! Hur kunde de döda George lixom?!?! Och vid skottlossningen höll jag på att få en hjärtattack på riktigt. Usch vad hemskt det var.... Detta tyder lite på att tv-program har lite för stor inverkan på mitt liv kanske, men skit samma:)
Annars är det väl som för de flesta, jag gråter som sagt när jag blir ledsen osv.
Jag kan även gråta av glädje när något jag verkligen väntat på eller önskat sker. När jag gråter glädjetårar är jag jättelycklig:)
Bilden är knyckt från goooooogle:)

Kommentarer
Louise

Det var väl inte pinsamt heller! Jag har sett dig gråta innan och jag hade väl ändå gjort likadant om jaag vart i dina skor!!<33

2011-02-18 11:19:59
URL: http://purplelime.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: