Dag 26 - Min favoritplats

Jag hann inte med att göra dagarna igår, så därför blir det 2 stycken nu istället:) Här kommer den första som är "Min favoritplats".

Min favoritplats är väldigt svår att specificera, det finns ju så många olika platser jag gillar.

 

Jag gillar platser som får mig att känna mig trygg och glad och de platserna är ofta där min familj och mina vänner finns:)

 

Jag älskar att vara hos pappa, jag älskar hans hus och stranden och läget och utsikten och att jag får vara med pappa och bröder och deras familjer.

 

Jag älskar också att vara hos mormor och att få vara med henne, det är just därför vi så ofta åker och hälsar på:)

 

Jag älskar att gå på caféer och fika. Det är (oftast) så lugnt. Man tar sig tid att koppla av och bara sitta och titta ut och se hur människorna rusar förbi i viktiga ärenden osv. medan man  själv sitter där och tar det lugnt. Det allra bästa är om han har ett par trevliga tjejkompisar med sig! Sådana platser gillar jag också.

 

Sen trivs jag ju väldigt bra hemma också, älskar att vara hemma med mami och ha filmkvällar och sånt, det är så mysigt!:) De är mina favoritplatser!:)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: