Dag 26 - Mina rädslor

Jag är rädd för väldigt mycket, till exempel är jag otroligt mörkrädd och jag skäms inte för att erkänna det. Jag vet inte varför och inte vad med mörkret jag är rädd för, jag känner bara ett allmänt obehag i mörker.

Jag är även rädd att något ska hända mina vänner, att de blir skadade eller sårade. Mår dåligt av tanken att de skulle må dåligt.

Det jag är allra allra mest rädd för är att något ska hända min familj, jag älskar dem så otroligt mycket och skulle aldrig klara av om någonting hände dem. De är de som betyder mest för mig just därför är min största rädsla att något händer dem.

Jag är också rädd för slemmiga djur som typ jättesniglar och sånt, dom är absolut inte farliga och det vet jag mycket väl, men jag knner ett sånt obehag inför dessa. Jag är extremt rädd för ormar och kryp som bits och sticks, jag är en sån där töntig tjej som skriker om jag ser en geting, jag kan inte hjälpa det, jag är livrädd.



Kommentarer
hanna'

det är typ 5 minus, sol och moln :)



tycker du man blir coolare ju fler vänner man har på facebook ?

gå in på bloggen och kommentera vad du tycker om det i det senaste inlägget

2011-02-20 13:18:06
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
Cornelia

Usch, mörker är verkligen min största rädsla...

Sv: Vet, så sjukt söt! :D

2011-02-20 14:39:31
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: