Dagarna skjuts upp till morgondagen...

Hej mina fina läsare! Under varje lov åker jag ALLTID till min pappa i Danmark och bor hos honom. Nu är det tyvärr så att pappa blivit sjuk i lunginflamation och jag kan inte åka och hälsa på honom under sportlovet nästa vecka. Detta är väldigt jobbigt för mig, dels för att han är sjuk och jag inte kan vara med honom, dels för att jag senast träffade honom under höstlovet, och nu inte kommer att kunna hälsa på honom fören till påsk, eller ännu värre, inte förens till sommarlovet.
Av denna anledningen lägger jag "Dagarna vi har på dagarna" på is, och ni får istället njuta av ett extra långt inlägg imorgon där jag berättar om mitt favoritminne...
Hoppas ni förstår detta, kram!

Kommentarer
Sannie

Vilka bloggar brukar du läsa? :)

2011-02-10 22:29:35
URL: http://sannie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: