Dålig uppdatering

 

Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har haft fullt upp med att packa. Vi åkte nämligen hem idag efter en härlig vecka hos mormor. Sportlovet är dessvärre över för min del och skolan börjar imorgon"/

Orkar inteeeeeee...

 

Vi åkte tåg hem och hade såklart Skrållan med oss och hon skrek som vanilgt i högan sky.

Det finns en sak jag irriterar mig extremt mycket på med min katt och det är att hon ALLTID ska få för sig att göra "nummer 2" i buren om ni förstår vad jag menar.

 

Hon har redan ett helvete i buren som det är, och då är det som att hon tänker "Men om jag skitar ner buren så finns det ju ingen möjlighet att de låter mig sitta här inne, dom älskar mig ju så mycket".

När hon då inser att detta istället resulterar i att hon får sitta i sin egen skit så skriker hon ÄNNU MER!!!!!

VARJE GÅNG gör hon detta och det är extremt jobbigt för när man har en katt med sig så är det alltid folk som vill titta på katten, och det är samma sak med Skrållan.

 

De hör hennes urgulliga jamanden och böjer sig ner för att titta på henne och säger med bebisröst "Nämen OOOOOJ vilken söt kissemisse man är och.. Oj då...". *Vanlig röst* "Ni vet väl att hon har bajsat där inne? (ser märkbart äcklad ut)" "Jaaa, det vet vi" säger vi då och ser på när mannen/kvinnan snabbt går därifrån.

 

SKITpinsamt!!! Dessutom luktar det kattskit vilket är illa bara det!:(

Men jag älskar min katt, så bara för att jag utlämnade henne lite inför bloggvärlden och skämde ut henne så ska jag skriva ett gulligt inlägg när jag hinner där jag berättar om hur underbar hon är:)

Älskar den här bilden, vrsta coolingen ju! Det ser ut som att hon säger typ "Va gloru på????" Min lilla cooling<3

Kommentarer
sofiie - bloggare i värmland

mitt börjar nästa vecka ^^

vgd?^^

2011-02-20 20:47:29
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: