Halebop reklamen borttagen

Ni vet reklamen med tjejen som tittar in i kameran och sjunger om Halebop. Den reklamen har tagits bort nu

Det har varit värsta nätmobbingen mot henne på Facebook och liknande och nu har Halebop bestämt sig för att ta bort reklamen helt och hållet. Jag tycker att hon var skitmodig som vågade göra detta, alla som sitter och skriver sådana elaka kommentarer skulle skita ner sig av blotta tanken att kliva bort från dataskärmarna och ta sig ut i verkliga världen och göra det själva.

Sorry att jag hetsar upp mig, men blir så arg att folk kan hata så mkt bara för att en tjej faktiskt vågar göra något sådant och sen faktiskt gör det ganska bra (hon är varken sångerska eller skådespelerska). Nu säger jag inte att reklamen var den bästa jag någonsin har sett, men jag fattar ändå inte att så mkt hat kan blossa upp, speciellt inte att det (för det mesta) är riktat rakt mot tjejen.

Jag vet att vi är ett fritt land och att alla har rätt att säga vad man tycker, det ska man göra också, däremot förstår jag mig inte på näthatet som pågår, inte bara mot henne och rekamen utan näthat rent allmänt. Det är så onödigt tycker jag. Så sluta upp med att hata och muntra upp varandra istället. Då blur det så mycket bättre vettni;)


Halebop-tjejen, kallad "M" av Halebop själva.

Kommentarer
Jens

sv: den frågar svarar jag på i frågestunden sen är okej? :)

2011-02-14 23:10:00
URL: http://sieex.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: