Mean Girls 2?

Jag älskade mean girls när den kom ut, den är liksom den typiska amerikanska tonårsfilmen som antingen hatas eller älskas av alla. Jag älskade sättet man blandade humorn på och vissa repliker är KLOCKRENA!
Nu har en uppföljare kommit ut men, av trailern att döma, verkar den inte lika bra som ettan. Den når inte riktigt enda fram liksom.
Vill ändå se den, kan ju vara kul att jämföra:)
Här är tvåan
Och här kommer orginalet:)
Amanda Seyfrieds karaktär "Karen" är bäst, tror att hon har ett "femte" sinne och känner vädret i brösten och hånglar med sin kusin...
That's sooo fetch!

UPDATE:
Kolla denna nedan, det är exakt samma trailer som mean girls, men disney prinsessornas version! Ganska skickligt gjort;)


Kommentarer
Nutjarin

sv: absolut kan du följa min blogg!:)

Vad kul att du frågade, det finns på min sida nu<3

2011-02-17 23:16:46
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/
hanna'

Najs ! Vinnaren dras ikväll eller imorgon ;)



Har du haft sportlov än ? :)

2011-02-18 14:10:22
URL: http://hhannaa.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: