Melodufestivalen

Godmorgon allihopa! Sitter och går igenom gårdagens program lite, vad tyckte ni? Förvånande nog så tyckte jag att Danny var riktigt bra, gillar inte han så mkt egentligen, men låten var faktiskt rätt bra och koreografin var awesome!
Sen undrar jag om det var någon mer än jag som kände igen den lockhårige killen som sjöng med Swingfly?
Jag vet absolut att han har varit med i Idol, kan bara inte placera honom riktigt, NÅGON SOM VET?
This is the guy i'm talking about:)
Programledarna skötte sig bra tycker jag, speciellt Marie. Det var synd att hon fick fel namn från kontrollrummet, men hon fixade det tyckte jag:)
Dessutom hade hon en jättefin klänning på sig, hon bytte ju ett antal gånger, men den gråa med typ rychpych på var underbar!
Vad tyckte ni, var det rätt låtar som gick vidare?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: