Mina vantar är återfunna!

Nu på senaste tiden har jag tappat bort en hel del saker. Historiaboken, matteböckerna, miniräknaren och mina älskade vantar. Historian låg i skåpet (är lat så orkade inte leta ordentligt), matteböckerna och miniräknaren låg i mitt rum, men vantarna har varit spårlöst försvunna. Tills nu!


Louise och hennes mamma skjutsade hem mig och precis när jag ska gå ur bilen säger Louise; Men är inte det där dina vantar Stina Lise? Jag går fram till snöhögen några meter bort och där ligger mina vantar fastfrusna i snön!!! Dom har legat där i nästan en vecka, och det var typ slumpen att hon hittade dom!


Hur kan jag då veta att de är mina? Jo, när jag var i Lettland med skolan bodde jag hos en familj, och mormodern i familjen hade gjort dessa till mig, så de har alltid varit lite extra speciella för mig, och nu har jag alltså hittat dem:) Dessutom har jag ett par gråa fingervantar i för att de ska hålla värmen extra bra:)






Något stelfrusna men (förhoppningsvis) fullt brukliga!:)


Kommentarer
karolina

haha duktigt där xD

2011-02-09 18:01:00
URL: http://karrokabro.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: