Stina Lise testar... LISTERINE

Här kommer min första testar grej:) Jag har valt att testa Listerine, det har funnits i åratal, men jag har aldrig provat just den här sortens munskölj. Älskade alltid reklamen, det blev typ en bomb i munnen, så jag tänkte se om det faktisk blev så i verkligheten:)
Som det står, flaskan är fin, färgen ser lite scary ut, men lila är fint:)
Det står att man ska ta 15 ml, vet inte hur mkt det är, men tar i locket. Det spelar ingen roll egentligen:) Det luktar väldigt starkt, men ganska god doft, sött på något sätt som ett riktigt starkt jenkatuggummi...
SKIIITSTAAARKT!!! Ett tips: När du har vätskan i munnen, öppna inte munnen och andas in, det gjorde jag och det är inte så jättebegagligt.
Det starka försvinner ganska fort, det smakar fortfarande starkt, men inte på samma sätt. Det blir mildare, helt okej smak, som jag sa ovan, starkt jenkatuggummi (tänk stark bluetablett med jenkasmak). Man ska ha det i munnen i cirka en halv minut, så det är bara att skölja, skölja, skölja.
Så här fina blev mina tänder! Man känner sig riktigt fräsch i munnen och det känns som att man har god andedräkt. Det håller dock inte i tolv timmar som det står på förpackningen, däremot kan jag tänka mig att den hjälper till att få bort det som man inte får bort vid endast tandborstning.
Det blev tyvärr ingen bomb i munnen, men som ni ser får den 4/5 toasters.  Detta för att man känner sig så fräsch i munnen:) (tydligen är ordet "fräsch" något som man förknippar mig med, blir alltid lite småretad för det, men skit samma, ordet fräsch är det man känner sig i munnen)
Brukar inte le så onaturligt btw;)

När jag munsköljt efteråt så har det inte alls varit lika starkt som jag upplevde det första gången. När man inte är van så upplever man det nog som starkare än det faktiskt är:)
Det var alltså min första testning:) är detta något jag ska fortsätta med? ge gärna tips på vad jag skulle kunna testa, så kanske jag gör det:)

Kommentarer
Ferrandra

fortsatt med detta, det var jattebra!

2011-02-06 14:01:24
lisa

vilken bra idee´:) jag stjäler den om det är okej

2011-02-06 16:23:31
URL: http://lisaaaan.blogg.se/
jaaagg

testa bungijumpi, det vore roligt att se hur det är...:-D

2011-02-06 16:48:34
URL: http://caramelluss.blogg.se/
arrie

tycker det är askul att du testar, älskar dina miner haha :D

2011-02-06 17:36:37
URL: http://audioland.blogg.se/
ELISA

testa udda stilar, typ fjorrtis émo ossåvidare:) fett söt blogg <<3

2011-02-06 19:19:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: