Till Arrie

Jag har aldrig fattat hur man lägger upp youtubeklipp (otekninsk som man är) men min kompis Arijana visade mig hur man gjorde! Inte bara genom att förklara, utan genom att göra en hel guide på hur man gör med bilder, länkar och text, ja allt! Guiden var jättebra Arrie, och nu fattar jag äntligen hur man gör.

Tack Arrie, du är underbar:)

Jag tänker tillägna den här låten till dig, den är jättegammal, men jag blir på så bra humör när jag hör den här låten, precis på samma sätt som när man umgås med dig Arrie:) Den här är till dig:)

The Script - The man that can't be moved



Kommentarer
arrie

stina lise!!! <3 blir helt rörd, log hela tiden medan jag läste, läst om och om igen, tack så mycket! aldrig fått ett inlägg helt dedikerat, tack så mycket, känner mig hedrad <3

2011-02-14 00:19:24
URL: http://audioland.blogg.se/
Louise

arrie är både klädguru och youtube guru, tur att hon kunde förklara när jag gör på annat sätt:)<3

2011-02-14 14:38:08
URL: http://purplelime.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: