Topsy Turvy Cakes (Wonky Cakes)

Under kvällen blev jag jättesugen på cupcakes och har suttit och tittat runt på massa sidor med cupcakes tutorials och liknande, och då hittar jag Topsy Turvy Cakes. Jag har sett dem innan och har faccinerats av dem men jag kan inte sluta titta på dem.
Tydligen är dessa jättevanliga i USA och många har dem som bröllopstårtor.
Själv kanske jag inte skulle vilja ha dem som bröllopstårtor, men absolut som födelsedagstårta!
Vad säger du Louise, ska vi satsa på att baka en sån här på vår gemensamma födelsedagsfest?:)

Kommentarer
arrie

sv: du får hitta och spara bilder som är rörliga :)

2011-02-15 22:22:44
URL: http://audioland.blogg.se/
Louise

vadå oneminded?! skulle lägga samma kommentar tänkte jag men sen ba så hade du skrivit det xd

2011-02-15 23:23:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: