Tjugoandra Februari

Kom hem från mina barn för ett tag sedan, jag är ju ledare i barngrupp så jag kallar dem för mina barn:)
Det var hur många som helst idag och de är så sööötaaa!! En sa faktiskt att hon älskade mig:)<3 det är så att man smälter:)
Det var en unge som ville att jag skulle bära henne, och efteråt skulle ju hon (såklart) försöka bära mig, och sedan skulle ALLA barnen bära mig:) kan ju säga att det inte gick sådär jättebra:)

I skolan var det bra, hade bara två lektioner och var dessutom tvungen att gå ifrån en lektion eftersom jag skulle till tandläkaren.
Jag är lite konstig för jag tycker faktiskt om att gå till tandläkaren. Jag tycker det är så skönt att bli ompysslad i munnen, så jag blev nästan lite småarg när hon sa att jag inte hade några hål.... hehe, jag vet att jag är lite småmärklig;)
Nu har jag poppat popcorn och ska kolla på film, tänker unna mig det ikväll, sedan resten av veckan blir det plugg som bara den... Längtar (NOT)...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: