Dag 4 - Det här åt jag idag

Tanken med den här dagen är väl att jag ska lägga ut en bild på det jag ätit, men glömde helt bort att fota, så lägger ut bilder på det jag äter imon istället:) (y)
Menmen, jag ska ändå berätta vad jag åt idag.

Frukost: Jag har en väldigt dålig vana, och det är att jag aldrig äter frukost vid skoldagar. Jag mår bara illa vid tanken på att äta något, därför åt jag inget till frukost imorse... däremot tar jag ibland med mig en macka eller en frukt om jag blir sugen senare.

Lunch: Skolmat, typ fisk med tacosmak och rester från dagen innan, nämligen klyftpotatis och tstsiki:) Det åt både jag och lina, det är SÅÅÅÅ GOTT. Stina Lise <3 Tsatsiki (åt det typ första gången igår, helt awesome!)

Middag: Spagetti med köttfärssås som mormor gjort, smakade underbart!

Fredagssnacks: Mariekex, hittade det i skafferiet, och det är asgott!!! Har aldrig tänkt på det:) Nu har jag ätit över halva paketet...
Kanske dags att sluta nu?
Bilder lånade från ladda-upp.com, crisskan.blogg.se, sfi.se
Den med mariekexet är en tatuering! Rätt häftigt faktiskt, fast nog inget jag själv skulle vilja göra...
Jag menar så klart tsatsiki man äter, men började tänka på sötisen i filmerna, så tog en bild på han istället. Måste se filmerna snart igen, iallafall ettan. Älskade den när jag var liten!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: