Mariekex

Sitter hos mormor och äter mariekex! Gott som aset. Har bestämt mig för att äta mer mariekex, det är så gott att knapra på, och så finns det så många i ett enda paket!
Mums med mariekex
*Knaprrrr* (Lägg märke till paketet i bakgrunden, det var fullt igårkväll;))
Färdig!
Kommer ni btw ihåg "Beppes godnattsaga"? Älskade det när jag var liten, och i slutet när alla dockorna i luckorna lugnat ner sig och de och Beppe lagt sig för att sova så var det alltid en docka som satt på en potta och skrek "FÄRDIG!" eftersom Beppe glömt bort henne och låtit henne sitta där hela programmet. Hon var typ min favorit:)

Kommentarer
Louise

Jag tror att pottdockan hette Sigrid ;D har en typ lyssnecd med dom (Y)

2011-01-29 14:29:14
URL: http://purplelime.devote.se
AMANDA FALK

Sv: Skojar du!?!? Gud vad roligt :D Då har du följt min blogg i snart 2 år, och att du kommer ihåg det där med balen i nian, jösses, hade glömt det :)



Jag gör ingenting för att hamna på första sidan utan det är karin, redaktören på blogg.se som kollar runt på bloggar och när hon ser ett inlägg hon tycker är jätte bra så publicerar hon det på framsidan, så man kan nog inte göra något själv..



Ha en fortsatt gryyym helg ;-)

2011-01-29 17:46:16
URL: http://amandafalk.se
laejna

hahaha du är så jävla söt! :D

2011-01-31 23:37:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: