Studiebesök

Idag var vi på studiebesök på Peltor som är världens största tillverkare av hörselskydd , och det finns i lilla Värnamo! Vi har ett arbete som heter Värnamo i världen där vi ska välja att redovisa om ett företag som finns i Värnamo, och för att få en bättre blick av vilka företag som gör vad så besöker vi dem:)

Vi var på Peltor i en timme ungefär och det var ganska intressant. Dock blev jag jättebesviken över att inte få gå in i tysta rummet, som tydligen är Sveriges tystaste rum, därför att det är där man provar hörselskydden och så vidar. Blev jättebesviken för det här var något som jag sett fram emot i över ett halvår, och så får vi inte gå in:(
Imon blir det besök på Källemo, ett möbelföretag. Vi får se vilket jag väljer att fördjupa mig i!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: