Älskande fjärilar...

Igår var jag som sagt hos min morbror som fyllde år och han har den mest otrlogia trädgård jag någonsin varit i. Anyhow, jag kollar runt lite och  tar lite bilder på blommor och sånt eftersom jag vill vara som alla andra coolingar därute och ta utsökta blombilder med små luddiga humlor på (sånna bilder är så fina!). Då ser jag två fjärilar SOM PARADE SIG! Öhhh vad töntig du är Stina Lise, öhhh det är ju naturligt öööhhh (vissa i min klass låter "öööhhhh" när nån kommer försent till lektioner), men jag har aldrig sett det förut och det såg jättelustigt ut! Bildbevis kommer här: 

Det kanske inte ser ut som att de gör det men det gör de!

Tycker sånt är lite småkul faktiskt, dom bara gör det helt utan att tänka på vem som kan se dom.. En morgon när jag var på väg till skolan nån gång i våras så såg jag två KOSSOR SOM GJORDE SAMMA SAK! Jag var helt traumatiserad  i bussen efteråt...

Kommentarer
Louise

Haha delen med kossorna fick mig att asgarva ;) fina bilder gumman! <3

2011-07-27 21:40:32
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: