Bättre uppdatering kommer snart!!

Hej mina fina läsare, här kommer ett litet förlåt på grund av den dåliga uppdateringen. Innan hade jag fullt upp med skolan och så snart sommarlovet dragit igång åkte jag till pappa i Danmark i två veckor så det har varit väldigt hetsigt för mig. Dock lovar jag att det kommer att komma upp en videologg imon eller på tisdag, det blir bra hoppas jag!

Hoppas att ni njuter av vädret och att ni har haft det bra under lovet hittills!

Kan även avslöja att det snart kommer att komma en ny design som, tro det eller ej, är ROSA! Jag är inte så rosa av mig egentligen, men den här gillar jag! Be patient så får ni se den snart!

Kommentarer
arrie

ÄNTLIGEN BLOGGAR DU IGEN :D:D:D:D

2011-07-11 17:32:07
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: