Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Om 12 och en halv timma sitter jag i en biosalong och väntar på att se den sista Harry Potter filmen!!! Jag är skitspänd över hur den kommer bli för verkligen ALLA recensioner säger att den är hur bra som helst och ger den toppbetyg. Det gör ju bara att ens förväntningar blir skyhöga, men jag tänker vara helt nollställd och tänka att alla säger att den suger så kanske den lever upp till förväntningarna!

Ska nog shoppa lite imorn om jag hinner, åker in med mamma tidigt på morgonen så har vi en heldag/halvdag i Jönköping och det ska bli mysigt. Vi kan gå och fika lite och gå på stan så det blir nog bra, sen gå på bio såklart. Anledningen till att jag går med mamma och inte mina kompisar som faktiskt ska gå senare på kvällen i Värnamo är att mamma och jag alltid (undantag två filmer) har gått på premiärerna tillsammans så därför känns det extra roligt och speciellt att avsluta det hela tillsammans, det har blivit lite utav en tradition. Dessutom gillar hon också Harry Potter!

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag är utvilad tills imon!
Kram

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: