Två härliga dagar

Igår var jag med madde hela dagen hemma hos henne och vi hade det hur kul som helst! Vi snackade en massa om en massa och spelade wii fit och det var asroligt! Vi skulle bland annat
  • undvika att få pandahuven i huvudet
  • gå balansgång
  • köra segway och akta sig för elaka mullvadar
  • flyga runt i kycklingdräkt
  • hoppa backhopp
  • Fånga blåa, gröna och röda fiskar (dom röda var bäst)

En lyckad dag helt enkelt, tack madde! Ni hittar madde HÄR!
Arrie, madde och jag. Yes Arrie, du får också vara med, hoppas du har det bra borta i solen!
Idag så var jag och fikade med Lina och det var jättetrevligt. Vi passade på att vara onyttiga genom att äta varsin foccacciatallrik som var huuuur god som helst!
Blir hungrig bara av att kolla på bilden. Och ja, det är mitt tuggummi på vänster sida av tallriken och nej, jag kände inte för att ta bort det när bilden togs. Dessutom fick jag TRE såser (Jag fick två och lina ville inte ha sin) så nu ska här ätas sås!
Tack för dagen Lina! Ni hittar lina HÄR!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: