Pottermore

Som jag skrev innan så blir det lite Harry Potter tema på bloggen nu och här kommer det första, nämligen Pottermore. Jag pratade med min svägerska (det låter så gammeldags att säga svägerska, men hon är ju min svägerska så därför skriver jag det) och hon berättade att JK Rowling bestämt sig för ett nytt projekt, nämligen Pottermore. Ni får reda på allt i videon under där hon berättar lite om det, det kommer tydligen att bli någon slags ny läsupplevelse på internet där vi läsare själva är med på något sätt.
Jag är jättespänd på det här och jag hoppas verkligen att det uppfyller ens förväntningar!!! Jag blev verkligen jätteglad när jag fick reda på det, för än är allt inte över, det finns lite kvar (förhoppningsvis). Vill gärna ha reda på vad det där med ugglan är för nånting, jag vill ju vara med och shejpa experiensen! Vad tror ni att det betyder?

Kommentarer
Cindy

När jag först fick reda på Pottermore, tänkte jag någonting i stil med 'hogwarts.nu', om du minns den hemsidan? Har ingen aning vad ugglan ska betyda.. Men jag ser fram emot det!

2011-07-12 13:54:37
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: