Resten av sommarlovet

Här kommer mit schema inför nästa vecka:
Dessutom så ska min morbror och hans fru åka till Italien i en vecka och då ska jag och en annan släkting passa deras hus. Så det blir en hel del åkandes fram och tillbaka och för att det hela ska funka så har min morbror fixat folk som kan skjutsa mig dit och hem varje dag eftersom de bor i skogen (inte riktigt men det går nästan inga bussar dit för det ligger ganska avlägset). Men det ska bara bli kul!

Så det är min vecka, jag fyller år den sjunde, alltså nästa söndag (grattis till mig!) och den 11:e åker jag till mitt älskade Stockholm! Då ska jag bo hos min bästa kompis Sandra och hennes familj (hon och jag är bokstavligen uppvuxna tillsammans, berättar mer om henne en annan dag) och stannar där till den 15:e.

Därefter vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen njuta av friheten innan skolan börjar och en massa måsten med läxor och allt som hör till börjar igen. Jag våndas.

Kommentarer
Louise

Haha du vet inte hur firandet blir... men jag vet ;)

2011-07-29 20:06:22
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: