Softarhelg med lillkusinen

Hejsan hoppsan lillebror! Hur har ni det? Jag har en riktig slapparhelg med min yngsta kusin som är här över helgen. Helmysigt. Vi har haft vännermaraton och spelat en massa kortspel och sånt så det har varit toppen!

Svar till Elina angående min gitarr och ålder: Tackar! Gillar också min gitarr, dock har jag den bara över sommaren men jag hoppas på att kunna skaffa en ny snart! Jepp, jag är (tro det eller ej) 17, fyller faktiskt 18 nu i början på augusti så då blir jag vuxen!! Dock är jag väl medveten om att jag ser ut som en liten 14-åring, har alltid sett yngre ut än jag verkligen är men det är faktiskt ingenting jag bryr mig om sådär jättemycket. Det är så det alltid har varit så det spelar faktiskt inte så stor roll. Tack för din fråga och hoppas att du blev nöjd med svaret!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: