Städdag

Idag och imorgon har jag riktiga städdagar då jag ska rensa ut hela garderoben från gamla kläder och trasig skit så att det blir lite mer ordning. Vi har typ en mini walk-in-closet, vilket inte alls är lika glamoröst som det låter, och den är fullproppad med saker jag bara slängt in för att bli av med dem. Men nu blir det ändring på det så jag har sysselsättning i två dagar frammåt!

På onsdagen är den sista Harry Potter premiären och jag är JÄTTELEDSEEEEN!!! Jag berättar mer i videologgen sen, men jag är verkligen jätteledsen över det!!! Kan inte fatta att det bara tar slut redan i övermorgon.. Det kommer iallafall bli lite Harrypotter grejs på bloggen nu och det får ni faktiskt stå ut med :)
Hej så länge!
Bilden har egentligen ingenting med texten att göra, men det var så länge sen jag la upp bilder här i bloggen. Här är louise och jag och vi är jätteglada eftersom att man delade ut GRATIS MUFFINS PÅ APOTEKET KRONAN!!! Jag som är helt besatt i gratis mat och provsmakning gick som på moln!

Kommentarer
Louise

Haha fin bild! Och allt e inte över, allt verkar leva kvar ändå, nu har det ju tom kommit quidditch (stavas) för "mugglare" ;)

2011-07-11 21:37:17
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: