Videologg 2

Här kommer min andra vlogg, from me to you. Den är filmad i all hast och är väldigt tråkig, men nu har jag iallafall nånting att ge er! Jag ska försöka hitta något bra vidoredigeringsprogram (som är gratis) så kan det kanske bli lite roligare! Jag har tittat lite på Imovie, dock vet jag inte om det är gratis, någon som vet? Här kommer videon iallafall!
Det jag säger i slutet är att jag undrar om man kommer läsa typ "Harry, Ron, Hermione och Stina Lise gick till sin lektion i Örtlära i växthus tre för att möta Neville" och att jag tycker att det verkar lite märkligt men hoppas att det blir bra.

Men men, den som lever får se. Vi får reda på mer den 31 juli (Harry Potters och Jk Rowlings födelsedag) så får vi se hur det blir!

Kommentarer
arrie

vlog <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-12 20:54:11
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: