Vill inte åka hem...

Jag har varit hos mormor nu sen i lördags och imon åker jag hem (trodde det skulle bli på lördag men det blir imon istället). Vi har det så otroligt mysigt ihop (precis som vi alltid har det) så jag vill verkligen inte.

Idag har vi gjort en massa saker, bland annat lagat en massa trasiga saker så att de är som nya igen. Sedan gick vi och köpte bakelser och satt ute på balkongen och fikade resten av eftermiddagen och det var jättehärligt! Jag lägger ju (än så länge iallafall) inte ut några bilder på familjemedlemmar och sånt, men ni kan se en bild påååå *trumvirvel*.... Bakelserna!



Vi delade på dem så att vi fick en av varje halva, bådas favorit var den översta då den understa nästan bara bestod utav grädde.. Men mysigt var det iallafall!

Kommentarer
abbs

Tack underbaraste StinaLise:) I miss yooouu<3

2011-07-27 22:47:05
URL: http://aarberesha.blogg.se/
LouiseMonica

sv: Åh vad kul att höra! Jag lovar dig att det kommer fler bilder på mig, det är bara det att jag har lite problem med kamera just nu. Men ska snart köpa mig en :) Många kramar till dig

2011-07-28 09:14:04
URL: http://louisemonica.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: