Gårdagens inköp

Jag köpte ju kläder igår på en skyltdocka som jag berättade om HÄR.

Jag har tidigare varit jättedålig på att visa bilder på det jag köpt, men nu blir det ändring på det för jag har nämligen tagit lite bilder minsann!


Jag köpte dessa leggins och denna skrikiga korallfärgade tröjan. Lite mindre än 100 riksdaler. Lägg märke till att taket fyller mer än en tredjedel av hela bilden. Jag tycker att det är lite småtråkigt att bara stå och fotas och stå rakt upp-och-ned  hela tiden, så jag tog lite bilder på mig när jag hoppar med kläderna. Här kommer några:

"Jag har en dubbelhaka det har inte duu". Visst är jag vacker? Har på mig min itemklocka här föresten!
Gillar denna bilden asmycket, dock förstör min vackra min hela bilden så jag gjorde en egen som blev mycket finare än originalet. Detta ansiktsuttrycket var mycket värre än den föregående;)
Jag köpte en ny barbapappa kudde på Citygross för endast 149 riksdaler! Älskar dessa kuddar, de är fina och så otroligt sköna att ligga på eftersom de formar sig efter huvudet när man lägger sig på dem. (ignore my face, orkade inte ändraaaa)
Här är båda mina kuddar tillsammans, den gröna är den jag hade först. Den börjar dock bli lite sliten så det är bra att den får en kompis den kan hänga med:)
Sådär! Nu har ni lite bilder iallafall, lovar att jag ska bli bättre med uppdateringen också:)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: