Hej igen

Kära läsare
Hej igen! Har haft en liten minibloggpaus, har haft det lite jobbigt ett tag nu men försöker blicka framåt och hoppas att allt löser sig för mig och att det snart ljusnar för mig.
Jag är sjuk just nu, jag hade lite ont i halsen i morse men trodde bara att det var för att jag legat med öppen mun, (sover så ibland) men det blev värre och värre framåt eftermiddagen och sedan fick jag feber så jag blir hemma imorgon -.- Perfekt tajming eftersom jag har engelskaprov imorgon, men jag får helt enkelt ta igen det senare. Måste vekrligen bli frisk till på fredag då jag har inlämning, eventuellt redovisning.
Märker att statistiken ligger kvar på unngerfär samma nivå, det är jag glad för!
Men nu ska jag nog sova, huvudet värker som bara den och jag är trött.
Godnatt!<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: