Hemma

Nu är jag hemma från pysselcaféet och det var übermysigt och jätteroligt. Själva caféet ligger i det gamla stationshuset som finns här i byn och just ikväll hade det såkallat stickcafé då man sätter sig och fikar och stickar, virkar, knåpar och bara umgås och det var hur mysigt som helst!
Min goa macka med kalkon och phillyost!
Det här satt jag och pillade med under kvällen: Nåltovning! Det ska föreställa en snigel, den blev mer klar sen men tog ingen bra bild på den men den liknar mer en snigel nu. Frågan är bara vad jag ska göra med den sen...
Varm choklad med maaassoooor av grädde. Och jag som skulle bli nyttig nu...
Hemmagjorda macarons. Riktigt god.

Hoppas på att kunna gå nästa gång också för det var verkligen jätteroligt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: